У результаті дій озброєних осіб в Донецьку майже 200 тисяч абонентів залишилися без зв’язку
Майже 200 тисяч людей втратили можливість користуватися мобільним зв’язком через те, що невідомі озброєні люди пошкодили і знеструмили обладнання в технічному центрі компанії «Київстар» у Донецьку.
Учора «Київстар» повідомив про позаштатну ситуацію в роботі обладнання мережі зв’язку на частині території Донецької та Луганської областей. Причиною виникнення такої ситуації стали незаконні дії невстановлених озброєних людей, які вторглися у технічний центр офісу «Київстар» у Донецьку. Централізовані системи моніторингу «Київстар» виявили відхилення у роботі ділянки мережі на території Донецької та Луганської областей, які спричинило ушкодження і повне знеструмлення обладнання. Щоб забезпечити безпеку роботи і збереження інформації та даних клієнтів, компанія вирішила відключити сегмент мережі зв’язку на території, що тимчасово непідконтрольна українській владі, до з’ясування усіх обставин інциденту.
Володимир Кабаненко, директор з технічної експлуатації мереж і сервісів «Київстар»: «Ми тимчасово заблокували сегмент мережі, де сталась позаштатна ситуація, виконавши вимоги закону щодо захисту мережі. Докладаючи максимальних зусиль для відновлення зв’язку, ми в той же час зробили все необхідне, щоб захистити основну частину мережі і перешкодити незаконному використанню устаткування відключеної ділянки».
На території, де тимчасово відключено зв’язок, послугами «Київстар» користувалися близько 200 тисяч абонентів. Через незаконні дії озброєних осіб, які зайняли приміщення технічного вузла зв’язку, клієнти тимчасово позбавлені можливості користуватися мобільним зв’язком. Компанія докладає всіх зусиль для того щоб знайти рішення в даній ситуації. На жаль, наразі доступ до технічного вузла заблокований озброєними людьми.
У той же час на території Донецької та Луганської областей, яка контролюється українською владою, всі послуги «Київстар» доступні. Зокрема, незважаючи на те, що відключення сегмента мережі в Донецькій області викликало складнощі із зв’язком в Маріуполі, фахівцям «Київстар» вдалося перенаправити трафік за альтернативним маршрутом, щоб забезпечити надання послуг для абонентів у цьому місті.
«Київстар» дотримується ліцензійних умов та вимог законодавства щодо захисту інформаційних систем і персональних даних абонентів від сторонніх і несанкціонованих втручань, а також конфіденційності даних про клієнтів або послуги, якими вони користуються.